W Dziale Obsługi Klienta zajmujemy się głównie logistyczną obsługą Klienta, czyli wszystkimi elementami od momentu złożenia zamówienia do jego finalizacji.
Ponadto do naszych obowiązków należy obsługa przedsprzedażowa (rejestrowanie nowych Klientów, opracowywanie ofert cenowych, ustalanie sposobu płatności, sprawdzanie dostępności towaru) oraz posprzedażowa (monitorowanie statusów: zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów).
Zapraszamy do kontaktu!
Specjalista ds. obsługi klienta / Zastępca Kierownika Działu
Magdalena Wójcik
Telefon: +48 512 602 638
magdalena.wojcik@sikla.com
Specjalista ds. obsługi klienta
Malwina Bartoszewicz
Telefon: +48 508 757 018
malwina.bartoszewicz@sikla.com
Specjalista ds. obsługi klienta
Piotr Janiszewski
Telefon: +48 512 601 464
piotr.janiszewski@sikla.com